Menu
Kurv 0

Spørgsmål og svar

1. Hvornår får jeg min tandbørste?

Vi behandler din bestilling hurtigst muligt og garanterer, at din enkeltstyksordre og/eller første tandbørste i abonnementet afsendes inden for 2 hverdage, efter at vi har registreret din bestilling. Efterfølgende sender vi dine produkter i det interval, som du har valgt. Vi sender altid den 15. i en måned, medmindre datoen falder på en lørdag, søndag eller helligdag, hvor vi sender din tandbørste den efterfølgende hverdag.

De præcise afsendelsesdatoer kan ses HER

 

2. Kan jeg skifte tandbørste model i abonnementets løbeperiode?

Ja, det kan du sagtens. Du skal blot afbestille dit nuværende abonnement og efterfølgende gå ind på vores hjemmeside og bestille et nyt. Husk at sende en mail til info@mybrush.dk senest 5 hverdage før den 15. i den måned, hvor du skulle have modtaget en ny tandbørste. I mailen skal du oplyse dit ordrenr. samt dit konto- og registreringsnummer hvortil vi kan tilbagebetale udestående forsendelser.

TIPS: Du kan svare tilbage på den ordrebekræftelsesmail som du modtog i forbindelse med bestillingen.

 

3. Kan jeg skifte leveringsinterval i abonnementets løbeperiode?

Ja, det er ikke noget problem. Du skal blot afbestille dit nuværende abonnement og efterfølgende gå ind på vores hjemmeside og bestille et nyt. Husk at sende en mail til info@mybrush.dk senest 5 hverdage før den 15. i den måned, hvor du skulle have modtaget en ny tandbørste. I mailen skal du oplyse dit ordrenr. samt dit konto- og registreringsnummer hvortil vi kan tilbagebetale udestående forsendelser.

TIPS: Du kan svare tilbage på den ordrebekræftelsesmail som du modtog i forbindelse med bestillingen.

 

4. I hvilken emballage modtager jeg min tandbørste?

Selve tandbørsten er pakket ind i cellopak, så vidt det er muligt. Enkelte tandbørster kommer i blisteremballage (bagside lavet i pap og forside formet i plast), som du kender dem fra butikkerne. Din tandbørste leveres i en miljøvenlig boblekuvert, som gør emballagesorteringen nem.

 

5. Kan jeg ændre leveringsadresse, hvis jeg flytter eller tager på ferie?

Hvis du flytter, sender vi selvfølgelig dine tandbørster til din nye adresse. Du skal blot sende en mail til info@mybrush.dk senest 5 hverdage før den 15. i den måned, hvor du skulle have modtaget en ny tandbørste. Desværre kan leveringsadressen ikke ændres på grund af ferie, da vi ønsker at minimere risikoen for forsendelsesfejl.

 

6. Er det kun folk med adresse i Danmark, der kan bestille tandbørster hos jer?

Nej, vi leverer også til kunder der bor på Grønland og Færøerne.

 

7. Hvem leverer tandbørsterne?

Post Danmark.

 

8. Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du skriver til os på info@mybrush.dk. Se desuden afsnittet "Opsigelse af abonnement" i vores handelsbetingelser.

 

10. Hvordan reklamerer jeg et produkt?

Se afsnittet "Reklamationsret" i vores handelsbetingelser.

 

11. Kan jeg vælge farve og være sikker på at få den samme farve hver gang?

Ja, hvis du vælger en tandbørste fra vores Swissdent sortiment. Hvis du derimod ønsker en af vores andre tandbørstemodeller kan vi ikke garantere en bestemt farve. Du er dog altid velkommen til at skrive en kommentar i bemærkningsfeltet, hvis der er en farve du gerne vil undgå.

 

 

Hvis du stadigvæk har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os,

via info@mybrush.dk